Sunday, September 22, 2013

BUtaNG

Salam...dah lama x post gak..boleh kata..cam chipsmore ..

x tau nak post apa tp nak post jugak walau hati sayu..mcm2 ada..bila lihat butang yang baru sampai..happy sekejap..sekejap...bkn lama...


Thursday, September 12, 2013

Keluhan di petang hari~

Assalamualaikum....
Wow...dah lama sangat menyepi kan....asyik dok belek2 blog jer..nak log in xbleh...masa terhad...menyiapkan keje org yg tertunggak nie...ada yg baru rasa nak buat...ada yg bLUR x tau nak buat apa...nak wat camana kan nama lagi manusia dan hamba Allah yang tak sempurna...kadang2 mengelamun jugak..bila la hidup nak sempurna....dlm fikiran xdek apa la just nak buat biz...always biz..nak besarkan tapi modal ciput...x pandai sangat nak berbiz nie..sekadar boleh buat..
Impian banyak..banyak..banyak...


Nak wat loan pun x lepas....gaji pun ciput....lagi2 swasta..sungguh susah...biz plak on9...huhuhuhuh~
Buntu dah x tau nak buat apa..nak kasi up up up...up up sekejap...down...pastu....dok dlm seminggu dua up balik...

hihihi out dulu lew...sebelum banyak lagi citer..letih plak nak menaip...heehhehe