Thursday, August 15, 2013

Hidup Bila Dah terkena~

Salam...Salam Lebaran...Belum terlambat kan...Busy dengan kerjaya sebagai pekerja pejabat..pekerja kraft..pekerja pembuat kek..semua nak sapu...2 hari nak raya aku telah mendapat demam kura2 @ opis..tiba2 jer badan mengigil..selsema..fuhh dugaan...sampai la hari raya pertama..dok umah..raya kedua..dok umah jugak..raya ke3 punnn dok umah..dok umah la wey..demam panas sejuk...selsema..batuk...dugaan ..tapi semua makanan sental..sampai la raya ke 6 dah x tahan..g USM..last2 doktor ckp "U ni dah lama ke kene Migrain??" Dengan selambanya aku cakap kalo sakit kepala bagai nak pecah tu...dalam 2-3 bulan lepas...kebas2 tangan kanan n kaki kanan pun sama gak... Doc call senior dia..citer2 semua ..hurm...
Nah ambik..ni lah ubat nya bekalan utk sebulan...



Jadi kawan2 kalo rasa sakit tu kan..x yah la lelama simpan..terus la g hospital..jangan taruk2 sampai berbulan2..bila dah kene..rasa..tanda soal ???? urmmm...ngapa ek???..ngapa ek..???
hehehehhe~ dah x berguna..

1 comment:

  1. Kebas tangan dan kaki kanan tu cam wife ku juga

    ReplyDelete