Wednesday, June 12, 2013

Sudi2 lah membantu

Salam....Gnite..uittt Gnite macam nak tido dah..Mama lom nak tido lagi..baru nak mula menaip...dok sakit2 gigi pun leh lagi intai blogger terkenal...huhuhu~ kebosanan melanda dah telan ubat pun cam2 jugak..huh~ sabor jer lah...Bila intai2 blog blogger lain huh best jer kan...semua ada..berita ada..iklan ada..merapu ada (like me!! x kata org pun)...tapi best kan...Aku menaip nie ada bdk dok baca tau..anak Mama la...Ain Maisarah nie darjah 2..huhuhu...Mama menaip dia baca..Mama menaip dia baca...hahahhaha..mmg dia baca...hahahahaha(ni pun dia baca jgk tau) Erk...hahaha..ok tuan dia dah lari..nak tau dia ckp apa..Mama ni apa la..bercakap sambil menaip...Kakak nk tido la...itu dinamakan budak...nt dia besor esok2 lebih lagi dr mama dia kan...kan..
Hurm kembali kepada asal...xdek nak ganggu dah...

Soalan 1

Bagaimanakah nak meghasilkan blog yang senang hati orang nak baca..x boring?

Soalan 2

Macamana nak menghasilkan blog supaya cantik ngan icon2 yang meriah?

Soalan 3

Apa yang patut ada dalam blog seseorang?

Okeh...sesapa yang sudi membantu...Mama berharap sangat

No comments:

Post a Comment