Wednesday, January 2, 2013

Jatuh Cintan Sudah

Salam....Dah masuk tahun 2013 dah kitew yew...Camana azam korang..semua dah start jalan ke....?? Hehe~ Mak masih cam biasa jalankan rutin harian..Azam??? Azam mak ...erm..x tau la...Mak x leh simpan azam2 nie... Mak dah jatuh cintan plak ngan dia nie...dah 2 taun lebey tau mak jatuh cintan ngan dia...huuuuuuuuuuuuuu...lama tu...Mak mula jatuh cintan ngan dia akhir 2010...mula2 rasa eee..malas aku ngan dia nie..nyampah la...banyak sangat songeh~...nak itu laaa..nak ini laaa...susah plak tu nak dapatkan barang2 dia...hah...mula2 rasa kejap jer nie aku jatuh cintan ngan diaa...x sampai sebulan...tapi bila tiap2 hari mak dok tengok dia...Mak rasa mcm...erm....sungguh2 jatuh cintan la....Korang nak tahu apa...ehehhehehe
ta~ daaaaaa~ apa lagi jualan kraft Mak la...bukan orang yer.....ngeh..ngeh...ngeh.....

Nie design penutup 2012 dari Mak...merangkap Design baru 2013







No comments:

Post a Comment