Monday, December 31, 2012

2012 to 2013

Assalamualaikum...Salam Ukhwah buat semua...Alhamdulillah beberapa jam lagi kita melangkah ke tahun yang baru 2013...say bye2 to 2012..herm...Banyak dugaan rasanya mak dalam 2012...tp Allah kuatkan semangat...amin...Allah masih sayangkan hambanya...Alhamdulillah..Nak menyambut 2013 nie ramai yg mohon maaf dgn rakan2...mulakan azam baru...fowardkan azam yg lepas tak jadi..camana diorang buat ek...Sepanjang hidup mak kan skali jer mak berazam pd tahu 98..kekekkeke...nak dapatkan keputusan yang terbaik...dalam SPM..uhuk...Selepas tahun tu mak xde azam - azam pun..wehehehehe~ Sebabnya..AZAM mak x menjadi...kehkehkeh...mak kagum dgn org yg berazam nie..sbb diorang dapat tunaikan azam mereka..x kisah la ade yg jadi ade yang x...yang jadi azam mereka alhamdulillah..yang x jadi fowardkan tahun depan..insyaALLAH...Bagi mak...tahun demi tahun adalah sama..bg org yg xde azam mcm mak lah...korang jgn tiru plak...Bila sampai tahun baru...rutin harian mak mcm biasa..tingkatkan prestasi mak..mencari rezeki utk anak2...huhuhuhhu~ kan kan...
Ok lah dr merapu..terapu..ter..ter..ter..

MAK UCAPKAN SELAMAT MENUNAIKAN AZAM KORANG SEMUA....


No comments:

Post a Comment