Wednesday, June 1, 2011

Erti Sebuah KeIkhlasan,kasih sayang dalam perkahwinan~

Setiap perkahwinan semestinya seseorang tu nak kan keikhlasan dr isteri,suami ...betul tak???erm..macamana bagi yang ikhlas tp masih teringat2 kan seseorang yang pernah dikenali seperti cinta monyet,cinta tua,cinta mudamudi,cinta main2..herm...~ Aku ade la kisah ~ 
KISAHNYA GNI~
Cinta main2...antara student dan suami orang..cinta sms ~ cinta hanya dalam sms..dgn kata nama rindu,sayang,i love u..i miss u.....dgn muaxhhh2 nya...haha~ Apa yang mereka nk dalam mempermainkan perasaan sendiri serta memainkan dan meniupu pasangan masing2...Kalo korang camana...?kalo aku mmg angin gila lah~ itu aku..!!!
Apa yang aku tengok kisah cinta main2 nie..bg student hanya nk kan top up..kuar makan...lepas balik dr kuar makan mula la ckp.."Dasar JANTAN x SEDAR diri ..ADEW HATI NK KAN AKU...ANAK DH RAMAI..duit bukannya adew pun...ahhhhhh~ lantak la asalkan aku dapat apa yang aku nak sudah..dapat top up..dapat pakaian free ke..dapat g jalan2 free ke..dapat makan free lagi..." Si isteri plak @ Si suami...melangok kat umah ingatkan pasangannya pergi keluar ngan kekawan ...kesian kan..tp bg manusia gni..ALLAH swt x kan bg kesenangan pd dirinya..dan tergolong dalam kesesakan setiap masa...duit sentiasa hilang..sentiasa x cukup..kerana menipu pasangan sendiri..KESIAN~ 

dah x tau nk citer apa dah..korang la tolong aku cr citer plak..~jom kongsi citer kalo korang pernah terkena @ mengenakan orang~

No comments:

Post a Comment