Friday, May 13, 2011

Segalanya memberi Semangat~

Hooppsss~ Assalamualaikum...happy saturday mornink...~ tp adew yang x happy pagi2 dh kenew mareh kat hubby~ sbb semalam mamai..dia bwk balik barang aku ngantOk giler las...~ pd tadi tanya.." abg kain tu bangah n kakdah bagi ek..?" laki aku jawab.." ak aaa..sapew lagi bagi dh owng ckp semalam tido..,bangun bukak p2 owng ckp pun x dengor" aih...dalam hati ske hati la nk bebel mau mandi lah~ x larat aku pagi2 dgn perut buyong asyik kene marah jer..

SABOR!!!
SABOR!!!

Jap lagi kan nk g kedai SINGER nk beli mesin jahit Curvy...no marey2 yer..huhuhu~
x sabor nih nk beli...mesin jahit..x pernah2 nk beli mesin jahit...disebab kan ngandung nie aku asyik menjahit..dan BERJAYA buat tilam baby..rasew teruja la plak..Bonda yang mula2 bebel ngan kerjaya ke 3,4,5,6 @ 10 mungkin la...kali nie mmg dia ske tgk sbb anak dia dh ske menjahit..haaaaaa~ nie dsebabkan otai menjahit aku la nie Ros`Rashid yang heret aku supaya minat menjahit..~ tq nana~ uhukkk~sedey plak...adoi ngandung2 nie sensitip skit..sbb selalu nya marah jer keje..huhuhuhu

So now..tunggu result bonda..psl mesin..

MESIN >>>oh MESIN>>>> ku datang survey mu...~

No comments:

Post a Comment