Saturday, April 30, 2011

ZaSSS!!! dapat jgk akhirnya!!!

Uih~ sudah lama aku nak buat nie..sampai aku koyak2 kan kain felt !! sbb nya x susah nk jahit zip!! huh~ 
dok relax2 td datang la mood yang mmg rasew nk buat benda alah nie..apa lagi dh muncul dalam kepala otak nie camana nk buat..aku pun terus ambik suku kain dan gunting bentukk~ cewah..ambik zip hah tampal terus kat kain tu~ mmg bangga la rasew arinie...sbb mood yang datang tiba2 jd lah benda alah nie ...nak tahu apa...
teng teng teng



BEG DUIT leh letak ic,lesen,kad atm duit syiling n duit kertas...herherher~
warna pun ley request!!
 nie lah benda alahnya sebulan lebey aku dok pk camana nk jahit zip..guna mesin x jd..
last2 guna tangan jer la..

untuk anak sedara yang byk buat SALE keychain di sekolah..ATHIRAH namanya..tiap2 minggu mesti adew order dr kawan2..Thansss kakngah~ n student ABIM kota bharu...

nk tgk design lain leh ke link nie www.cantekkraft.blogspot.com


1 comment: