Friday, April 22, 2011

Lama Menyepi~

Tik..Tok..Tik..Tok...
Apa nk taip kat cni~..?
Apa nk coret kat cni?
hermmmm~ herm~
Salam semua...dah lama kan x open blog skeskekuz nie...al maklum la kan...byk sgt keje..ku sibukkan diri utk kraft skang nie...daripada dok pk kan masalah yang menimpa family aku aritue kan..baik laaaaaaaaa~ aku sibukkan diri aku...xdek guna nya nk pk pasal owng..tp kita manusia nie..x lari dari masalah...kebahagiaan x selalunya sukew...mesti adew duka dalam hidup kan..kedukaan mengajar kita erti kematangan dalam hidup..tp aku nie jenis susah ckit nk terima kedukaan..sbb masa kecik2 selalu happy jew..x happy masa x siap keje skolah..bb g skolah takut kene marah dek cikgu..berdiri tepi longkang..hahaha~ itu la x sanggup nk g skolah kalo keje skolah x siap..macam2 alasan la bagi kat mak aku..sakit perut~buat2 masuk bilik air byk kali..cirit birit la konon...huhuhu~ ske kan teringat zaman skolah..zaman skolah zaman paling meriah dalam hidup..
Skang nie dah beranak tgk la peel anak plak..adew sama cam peel aku zaman skolah dulu~
K r...setakat nie la ek..masew makan plak..jom makan burger..nyum3...menambahkan lemak ..besshhh wooooooo~ bye bye...tata ..titi..tutu~

JAngan Lupew tau...!!! jumpa kat ..my kraft blog:

No comments:

Post a Comment